Mennyit kell futni a fogyáshoz


A futás az egyik legegyszerűbb sport, hiszen csak a két lábad kell hozzá, meg egy jó futócipő, ami kíméli az ízületeidet. Ha azért választod ezt a mozgásformát, mert szeretnél fogyni, remekül döntesz, hiszen a kardió jellegű edzésformák a legjobb zsírégetők.

Nem tudod mit lehet enni diéta alatt?

Nem mindegy azonban, hogy egy-egy alkalommal mennyi időt szánsz futásra. Kremer Kaposi Péter személyi edzőt kérdeztük a témában.

mennyit kell futni a fogyáshoz

Zsírégető futás Hosszú ideig tartó egyenletes tempójú mozgás esetén, minél edzettebb valaki, és minél nagyobb az izomtömege, annál hamarabb kezdi el a szervezet a zsírból felvenni az energiát.

Tehát annál gyorsabban megy a zsírégetés, minél jobb formában vagy. A lényeg ugyanis nem maga a futás, hanem az, hogy olyan mozgást végezz, amit percig is képes vagy teljesítménycsökkenés nélkül végezni.

Fogyás futással A kocogás, hobbi futás az egyik legideálisabb sport a fogyáshoz vagy az optimális testsúly megőrzéséhez. Hogyan égessük el a legtöbb kalóriát futással?

Mindezt úgy, hogy közben a pulzus között legyen. Fiatalabbaknak inkább a magasabb, míg középkorúaknak már az alsó érték a cél - magyarázza Kremer Kaposi Péter.

mennyit kell futni a fogyáshoz

Pulzus: között Legyen szó tehát futásról, biciklizésről vagy sétáról, a lényeg egy olyan tempó, ahol a pulzus ebbe a tartományba esik, és bírd is csinálni legalább fél órán keresztül.

Találd meg a saját ritmusodat, ehhez kezdetben segítségedre lehet egy pulzusmérő óra. Az olyan tízórai ötletek diéta és praktikák, mint az intervallum edzésaz éhgyomri kardióilletve a különböző táplálékkiegészítők is nagyon jók, de ezeket csak haladóknak ajánlom - mondja Kremer Kaposi Péter.

mennyit kell futni a fogyáshoz