A legjobb fogyókúrás reggelik


Fontos, hogy energikusan, pörgő anyagcserével és kiegyensúlyozottan induljon a napod.

fogyás úszással

Lássuk a 10 legjobb diétás reggelit, melyekkel nem nehezíted el a gyomrod, hiszen könnyű fogások, sok fehérjével, viszont kevés kalóriával! Ha gyorsan felszívódó tápanyagot — cukros-lisztes péksütit, reggeliző pelyheket — eszel, azzal csak az egész napos vércukorszint-ingadozást és az állandó éhségérzetet alapozod meg.

Ennél sajnos a boltiszénhidrát csökkentett termékek sem sokkal jobbak, hiszen kevesebb bennük a gyors felszívódású szénhidrát, ám mégis így is nagyon sok. Ezzel szemben, ha rostokban gazdag ételeket választasz, azok elnyújtva fejtik ki hatásukat, így nem okoznak a vércukor szintben nagy ingadozást és hosszan laktatnak.

fogyókúra youtube

Fehérjedús reggeli Nemcsak a rostokra kell azonban odafigyelni, amikor reggelit készítesz. Nagyon fontos, hogy a lassú felszívódású szénhidrátok mellett a fehérje is helyet kapjon a reggeliben, ez ugyanis segít, hogy pörögjön az anyagcseréd, legyen energiád egész délelőtt, ne éhezz meg hamar, sőt, ha előző nap edzettél, akkor az izmok regenerálódásához is hozzájárul. Mutatunk 10 nagyszerű, egészséges, diétás reggelit, melyben jócskán van fehérje és lassú felszívódású szénhidrát is, de sokkal kevesebb kalóriát tartalmaz, mint egy-két darab szénhidrát csökkentett péksütemény mely akár kalória is lehet.

pajzsmirigyesek diétája

Egy szelet teljes kiőrlésű kenyérre kenj rá negyed avokádót, tegyél rá egy buggyantott tojást és fogyassz mellé gramm friss zöldséget. Ez körülbelül kalória.

fogyás 5 hét alatt

Rétegezz pohárba egy evőkanál zabpelyhet és gyümölcsöt, aztán két evőkanál görög joghurtot, míg összesen gramm lesz a pohárban. Tedd a hűtőbe a legjobb fogyókúrás reggelik, és fogyaszd reggel. Ez kalória.

2-3 kiló fogyás