Fogyokura kenyer elhagyásával


fogyokura kenyer elhagyásával 3 hónapos fogyókúra

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Szakértői blogok » Táplálkozás » Mi történik a testeddel, ha elhagyod a fehér kenyeret? Mi történik a testeddel, ha elhagyod a fehér kenyeret? A fehér kenyér a fogyni vágyók egyik legnagyobb mumusa — talán nem véletlen az sem, hogy minden diétában az első kiiktatandó ételek közt szerepel.

A hibát úgy követik el ezekkel a tanácsokkal, hogy alapvetően a kenyeret bélyegzik rossznak, pedig nem mind káros a szervezetre, illetve az alakra. A fehéret viszont tényleg érdemesebb elhagyni — miért is?

fogyokura kenyer elhagyásával 5 kiló fogyás 1 hét alatt

A fehér kenyér… …finomított szénhidrát, akárcsak a cukor — glikémiás indexe magas, felszívódása gyors, és a belőle fel nem használt energia szinte azonnal a zsírraktárakba megy.

Ráadásul, mivel fogyokura kenyer elhagyásával megnyomja a vércukorszintet, ingadozást idéz elő, és az ember gyorsan éhes lesz tőle, általában valami hasonlóan szénhidrátban gazdag ételre.

KisGa Ez mind szép és jó, a teljes ki? Csak az a probléma alapvet?

Ebből nagyon könnyen kialakul egy függőségi állapot, hiszen újra meg újra kívánni fogod a finomított szénhidrátokat. A fehér kenyér elhagyásának — főleg, ha a cukor elhagyásával kombinálod — az egyik első áldásos hatása, hogy már néhány nap alatt megszűnik a szénhidrátfüggőség és a sóvárgás.

fogyokura kenyer elhagyásával gyors fogyókúra étrend

Szakértők szerint az első 9 nap valóban nem könnyű, de ha megfelelő szénhidrátforrásokat fogyasztasz, teljes kiőrlésű kenyeretzöldségeket például, idővel könnyedén legyőzheted a függőséget a finomított változatoktól. Miért nem kedvező a fehér kenyér? Mi történik közvetlenül azután, hogy leállsz a fehér kenyér fogyasztásával?

fogyokura kenyer elhagyásával tejfehérje mentes étrend

Gyors fogyás következik be, de mielőtt beleélnéd magad: ez első körben nem a zsírraktárakból történik. Csak vizet veszítesz elsődlegesen azzal, ha csökkented a finomított szénhidrát bevitelét, de első körben erre is szükség van, meg kell válnia a szervezetnek a visszatartott víztől.

fogyokura kenyer elhagyásával francia nők diétája

A tartós és zsírból történő fogyás ezután szokott következni, mivel később a zsírraktárakból is beindul a fogyás, de ehhez kell néhány hét kenyér nélkül. Illetve, a kenyér vagy akár a cukor elhagyása egy megoldás, de ahhoz, ha tényleg változtatni akarsz a testeden, és egészséges módon, hosszútávú eredményt szeretnél elérni, érdemes komplex megoldást választanod.

Ami egyedi, személyre szabott, és azt is elmondja, a klasszikusokon kívül, mint a kenyér vagy a cukormit nem szabad még fogyasztanod az egyedi jellemzőid alapján.

A napi szénhidrátbevitel legfontosabb forrását a különböző gabonafélék és a cukor jelentik, sőt, a gyümölcsök is tartalmaznak egy szerény mennyiséget. A burgonya, a tésztafélék és a rizs mellett nagyon jelentős például a kenyér, melynek elhagyásával látványos változásokat érhetsz el akár két hét alatt. A kenyér kiiktatása egyáltalán nem kell, hogy azt jelentse, minden szénhidrátféléről lemondasz, ám érdemes ezzel szinkronban a köreteket is egészséges, diétás, magas rosttartalmú szénhidrátforrásokra cserélni, míg a finomított fehér cukrot és a hozzáadott cukrokat - amennyire csak lehet - nélkülözni. Ha ezeket betartod, gyorsan a következő látványos változásokat fogod tapasztalni. Csökken az étvágy A fehér liszt és a belőle készült kenyér elhagyása nagyon jelentős hatással lesz az étvágyadra.

A Metodic Anyagcseretípus mérés pont ilyen! ITT tudsz részletesen utánaolvasni.

fogyokura kenyer elhagyásával időszakos böjt étrend

A negatív hatások közül fogyokura kenyer elhagyásával úgy érezheted, kevesebb energiád van és csökken a teljesítményed, de ha követed a fent is említett, személyre szabott táplálkozást, vitalitási szinted gyorsan helyreáll majd.

Értékelje ezt a tartalmat.

MIKOR HÍZLAL A SZÉNHIDRÁT? - Vizesruha kísérlettel!! • LEGNAGYOBB TÉVHIT • SZÁLKÁSÍTÁS • DIÉTA