Rostdús heti étrend


rostdús heti étrend étrend lisztérzékenyeknek

Új köretek: Az ebéd és a vacsora is rostokban gazdagabbá tehető, ha a hagyományos köreteket, rostdús heti étrend a burgonya vagy a tészta, rizs, lecseréled rostdúsabb változatokra. Érdemes kipróbálni a barna rizst, a hajdinát, kölest, de akár a teljes kiőrlésű tésztákat is. Legyen az egészséges étrend minél változatosabb!

rostdús heti étrend fogyókúrás doktor

Zöldségek köretként: Azzal is sokat tehetsz egészségedért, ha a köret felét valamilyen zöldségféle teszi ki. Ez lehet a friss salátáktól, a rakott, sült, párolt zöldségeken át a savanyúságokig bármi. A salátákat feldobhatod egy kevés extra olajos maggal is.

rostdús heti étrend 6+1 diéta vélemények

Extra rost rakottan, bundázva: A rakott, töltött ételeket a hagyományos rizs helyett készítheted barna rizzsel vagy zabpehellyel. A rántott ételek bundájába is keverhetsz egy kis korpát, magvakat!

rostdús heti étrend heti étrend ötletek

A desszerteket is lehetnek rostdúsak: A túrógombóc készítésekor a gríz felét cseréld zabpehelyre, a krémes sütemények helyett pedig válassz inkább gyümölcsös desszerteket.

Próbáld ki bátran az olyan különleges süteményeket is, amelyek tésztája zöldségeket is tartalmaz.

rostdús heti étrend zöld kávé fogyókúra

Ilyen például a répatorta, a céklás bownie vagy a sütőtökös pite. Zöldség- és gyümölcslevek: Kedvenc gyümölcsös turmixodat is dúsíthatod egy kis zabpehellyel, kókuszreszelékkel.

rostdús heti étrend tartós fogyás titka

Így nem csak a gyümölcsökben található cukor felszívódását lassítod, de izgalmasabbá is teheted italodat. Aktuális téma.