Fogyókúra tippek hasra


Zabpehely Egy tál zabkása sokkal többre képes, mint valaha is gondolnád!

fogyókúra tippek hasra

A zabban található élelmi rostok elősegítik a megfelelő fogyókúra tippek hasra. Egészséges napindító fogásként próbáld ki a zabkását egy kevés lenmaggal, friss gyümölcsökkel és — ha nem vagy érzékeny rájuk — valamilyen tejtermékkel.

fogyókúra tippek hasra

Menta Egy élénkítő mentatea az étkezés után biztosan beválik! A menta megnyugtatja a gyomrot, és csökkenti az emésztési problémák kialakulásának esélyét.

Kurkuma Az élénksárga fűszer gazdag kurkuminban, és nagyon hasznos gyomorégés esetén. Támogatja a zsírok megemésztését, miközben jótékony hatással van a májra. Grépfrút A déligyümölcs ismert tulajdonsága, hogy csökkenti az étvágyatemellett olyan enzimeket is tartalmaz, amelyek elősegíthetik a zsírégetést.

fogyókúra tippek hasra

Kedvező hatással van az emésztésre. Körte Ez a rostban gazdag gyümölcs igen hasznos a gyomor egészsége szempontjából.

fogyókúra tippek hasra

Naponta fogyassz el egyet! Savanyított élelmiszerek Az olyan probiotikumot tartalmazó ételek, mint például a joghurt, az író és a kefir, jótékonyan hatnak a bélflórára.

fogyókúra tippek hasra

Teljes kiőrlésű pékáruk Nem kell mellőznöd a kenyeret, de válaszd a teljes kiőrlésűeket : ezek a fehér változatnál több rostot, cinket és vasat tartalmaznak, és hosszabb ideig tartó teltségérzetet okoznak.