1 hónapos étrend


Nem véletlenül mondják azt, hogy a nyári test télen készül.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Bár még bőven van idő a bikiniszezon kezdetéig, az új év remek alkalmat kínál arra, hogy kipihenten és lelkesen vágj bele az életmódváltásba. Amennyiben tavaszig jó pár kilótól megszabadulnál, mindenekelőtt egy megfelelő tervre és pontos célkitűzésre van szükség. Mielőtt belevágnál az életmódváltásba, gondold át fejben az elkövetkezendő időszakot: mi az a reális cél, amit el szeretnél érni, van-e elég kitartásod, akaratod és önfegyelmed, hogy végig tudd vinni.

A fogyás nem sprint, ahol az nyer, aki a leggyorsabban adja le a kilókat. Hiszen az időszakos diéták vagy 1 hónapos étrend gyors zsírégetést ígérő csodakészítmények épp az ellenkező hatást érik el, amivel a jojóeffektus sem kerülhető el.

1 hónap 10 kiló – a biztos módszer?

Hogyan kezdd el az életmódváltást? Az egészséges testtömeg eléréséhez mindenekelőtt változtatni kell a táplálkozási szokásokon: a fogyás beindulásához kevesebb kalóriát kell magadhoz venni, mint amennyit egy nap elégetsz, azaz kalóriadeficitet kell teremteni.

Ez nagyjából kalóriával kevesebb táplálékot jelent naponta. Túlzásokba nem érdemes esni, hiszen a túlzott kalóriahiány lassuló anyagcseréhez és a fogyás megállásához vezet.

1 hónapos étrend koffeintabletta vélemény

A célok mellett a megvalósításnál sem árt a valóság talaján maradni. Ha valaki nem mozgott, és rögtön heti négy edzéssel kezd, emellett a péksütikről akar átállni például a szénhidrátokat kiiktató ketogén étrendre, akkor várhatóan két hét után feladja.

1 hónapos étrend 10 kg fogyás 6 hét alatt

Jobb fontolva haladni és a siker érdekében megtervezni minden lépést. Vágó Evelin személyi edző, sportrehabilitációs tréner szerint a célkitűzés mellett van még pár elengedhetetlen és fontos tényező, ami a sikerhez vezet.

1 hónapos étrend kamilla tea fogyókúra

Legyen meg 1 hónapos étrend motivációd! Emellett a rendszeres mérést javaslom, erre a legmegfelelőbb módszer a mérlegen vagy a mérőszalaggal való ellenőrzés: a centikben mért változások sokkal látványosabb eredményt mutatnak.

Négy hét alatt akár mínusz 12 kiló: dietetikus által összeállított étrenddel

Végezd el minden héten ugyanazon a napon és napszakban, de célszerű egy reggeli időpontot választani. Minden hónapban készíts egy fotót magadról, hiszen ez emlékeztet arra, mi a célod, hétről hétre, hónapról hónapra motivációt és erőt ad, valamint tudatosítja benned, hogy valóban jó irányba haladsz. A képeket mindig készítsd ugyanazon a helyen és háttér előtt, ne pózolj, a fotókon állj természetesen, zárt lábakkal, lógó karral a test mellett.

A képeket fehérneműben vagy sportmelltartóban és kisnadrágban fotózd, hogy minél jobban lásd a változást - tanácsolja a személyi edző.